Go Back   LOTROcommunity Forum > European Forums Archive > Der Herr der Ringe - Deutsch > HdRO-Klassen > Schurke

Schurke Für Diskussionen über die Klasse Schurke

Thread Closed
Old 24-05-2011, 11:20 AM   #1 (permalink)
Senior Member

Briolina's Avatar

Default Monat des Schurken ?!

Quote:
Originally Posted by RaumstationOrion
Today we tackle proposed changes coming to two classes. Raskolnikov is handling the Burglar and wanted me to get the information on his proposal and I am putting forth the first taste of the Warden. As with the information on the Champion, everything here could change and we welcome any and all feedback you have for us!

Early Level Changes - Burglars

First things first, we are making some changes to the early game for Burglars in an effort to get them into their role a little faster.

Dual wield and Medium Armor will be available for every new Burglar. The early survival and damage will help them in those early levels.

At level six, double-edge strike will be made available for training.

General Usability Changes - Burglar

Riddle and Confound will now work on beasts, creatures of nature and other non-sentient creatures. This change is a big one as it opens up a lot more crowd control to the Burglar.

Mischief, Gambler and Quiet Knife can be toggled back on after defeat. This will only work, when the burglar is revived by another player.

Skill Consolidation - Burglar

Seize Initiative and Escape Clause will be merged into the same skill. All skills that are normally affected by both will be affected by the single skill.

Legendary Capstone Traits - Burglars

Practiced Bluff: Improved Feint Attack is now outside the critical chain. You will no longer need to use Double-edge Strike to activate iot.

Little Annoyances: Quite the Snag is now outside of the critical change as Improved Feint Attack above.

Dealings Done: Gambler’s Strike is now outside of he critical change as Improved Feint Attack.

Possible Improved Skills - Burglar

Riddle - potentially no longer breaking stealth when used.

Counter Defence - affecting both ranged and tactical incoming critical chances

Sneak - potentially making surprise strike a 100% chance from stealth

Subtle Stab - potentially lowering the cooldown of Mischievous Delight bu 5 seconds for each successful hit.

Startling Twist - potentially allowing up to 3 “Tricked” targets

Burglar Closing

That about sums up the proposed changes for the Burglar. What are your thoughts?
quelle:

Burglar changes 2.0

Orion's Page

Old 24-05-2011, 11:32 AM   #2 (permalink)
Senior Member

KoenigKeks's Avatar

Rätsel auf alles -> IMBA (Hallo, mein sprintender Warg, der CD auf Trank hat <3, hallo netz-kackende Spinne die CD auf Trank hat <3)

Abwehr reduzieren nun auch für Taktiker und Fernkämpfer relevant -> IMBA (endlich hat der Meleezerg ein Ende^^)

Haltungen infight wieder aktivierbar, wenn man gerezzt wurde = wurde auch Zeit!!

Wende auf 3 "tricked" targets = IMBA (freu mich auf die Wargrudel, AoE-Staub rein, Wende, ZACK stehen 3 im 8-Sekunden-Stun )

Ich hoffe aber mal stark, dass sie den CC irgendwie in die gelbe Skillung reinbasteln...wenn nicht -> noch mehr OP für die Etten.

Fürs PvE sind die Änderungen allerdings auch richtig nice! CD von Schadenfreude runtersetzen ist auch ziemlich mächtig, fragt sich wie lange das hält^^

Last edited by KoenigKeks; 24-05-2011 at 11:35 AM.

Old 24-05-2011, 11:33 AM   #3 (permalink)
Senior Member

Maladorn's Avatar

Wie alle heulen der WM wird zu OP!^^ Aber das ist ja der HAmmer. Es rennen ja jetzt schon gefühlt 50-60% Schurken (wenn auch davon ca75% Gimp Twink Schurken sind) in den Etten rum. Aber wenn das so kommt wird es noch schlimmer.^^

Old 24-05-2011, 11:56 AM   #4 (permalink)
Member

mMn ein schlechter Witz.
Sicher nette Änderungen aber... total unnötig.

Old 24-05-2011, 01:44 PM   #5 (permalink)
Member

Hi,

verstehe ich diese Zeile richtig:

Sneak - potentially making surprise strike a 100% chance from stealth

Der Ü-Schlag ist aus dem schleichen ein 100% crit ohne das ich zielen muss ?

Das würde ja bedeuten wenn ich den geübten Bluff ausgerüstet haben, den ich dann nicht mehr mal aus der Kritkette klicken muss alle Minute einen über die Waffe verbesserten Ü-Schlag raushauen kann und ich zielen für die Blitzende Klinge aufsparen kann.

Wenn dem so sein sollte gibt das einen netten Damageboost, a bisserl OP würde ich mal sagen^^

Grüße

Old 24-05-2011, 02:11 PM   #6 (permalink)
Senior Member

hab ich zumindest auch so verstanden.

weiss man denn, für wann das geplant ist? wenn es das revamp für das isengard update ist, gut, dann muss man halt schauen was sich sons noch so alles ändert. wenn es vorher noch kommen soll, ja, dann ist es bisschen übertrieben

Old 24-05-2011, 02:50 PM   #7 (permalink)
Senior Member

Thranduran's Avatar

Das das Zeichen auch endlich für alle Kampftypen und nicht nur noch für Nahkampf gilt ist sehr nice, aber der Rest ...sind Schurken denn so arm dran?

Old 24-05-2011, 02:52 PM   #8 (permalink)
Senior Member

Briolina's Avatar

Genaugenommen könntest du das mit legendärer und Waffenlegacy alle 15 Sekunden.

Hm, ich finds super. Endlich wird der Schurke mal nicht in die falsche Richtung verändert.

Old 24-05-2011, 03:01 PM   #9 (permalink)
Senior Member

Firgo's Avatar

OMG das darf doch echt nicht wahr sein, was dieser verdammte Noobdev fürn kranker Fanboy seiner eigenen Klasse ist. Unglaublich, da haut es mir den Boden ins Gesicht

Quote:
Originally Posted by Briolina View Post
Hm, ich finds super. Endlich wird der Schurke mal nicht in die falsche Richtung verändert.
Mal nicht in die falsche Richtung? Warst du nicht der, der für den Schurken +25% DMG gefordert hat?

Last edited by Firgo; 24-05-2011 at 03:03 PM.

Old 24-05-2011, 03:07 PM   #10 (permalink)
Soi
Senior Member

mimimi

ich freu mich^^

Thread Closed

Bookmarks

As per 31.05.2011. All times are UTC.